vrijdag 9 juli 2021

Theater fold card

Ik kwam via Pinterest en YouTube een geweldig kaartmodel tegen. 
Het is een theater fold card model.

Hierbij de link naar het model: (het is wel in het Engels maar de maatvoering is in centimeters) https://youtu.be/qnxOYV57rzQ

Omdat ik nog 2 jubileum kaarten moest maken voor deze week ben ik ermee aan de slag gegaan. 

Het model heeft 2 deuren, die je via de tab-openingen aan de zijkanten kunt wegtrekken waardoor je naar de scene achter de deuren kan kijken. 

Gebruikte materialen zijn:

  • Marianne Design COl 1437 - muisjes
  • Marianne Design COL 1491 - bruidskleding muisjes
  • Action - papierblok










En ook deze kaart is gemaakt met dezelfde materialen.



Hieronder ook een filmpje om te zien hoe het kaartje precies werkt. 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om reacties te lezen op mijn berichten.
Als er vragen zijn dan hoor ik het ook graag.