zaterdag 10 juli 2021

Het creatieve proces

Hierbij een kijkje in de "keuken"

Zo ziet mijn tafel eruit als ik aan het hobby-en ben. Een grote, georganiseerde, chaos. Helaas heb ik nog geen echt hobby ruimte dus maak ik alles aan de keukentafel. Het duurt ook nog even voordat er een kamer vrij komt in ons huis. De kinderen zijn nu 13, 12 en 9 jaar dus het duurt nog wel even voordat die op kamers gaan 😁 



Ik heb ook bijna altijd mijn I-pad erbij aan staan en dan kijk ik filmpjes van lives die op Facebook worden gegeven of ik kijk dingen terug via YouTube.
Zoals jullie kunnen zien maak ik van een build-up stansje nooit maar 1 exemplaar. Ik vind het net zo makkelijk om dan alle onderdelen meteen een aantal keer uit te stansen zodat ze een mooie voorraad aan dingen hebt. Lekker makkelijk om zo te pakken en snel een kaartje in elkaar te zetten. 

Uiteraard ben ik nog even verder gegaan en heb er ook een kaartje mee gemaakt. 
Het is nog een theater fold card geworden (zie vorige post)

Gebruikte materialen:
  • Marianne Design COL 1433 - zee dieren
  • Marianne Design COL 1496 - pelikaan
  • Marianne Design COL 1497 - zee accessoires
  • Marianne Design LR 0541 - palmbomen
  • Het papier is van Mintay - Suntastic







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om reacties te lezen op mijn berichten.
Als er vragen zijn dan hoor ik het ook graag.