woensdag 30 juni 2021

Hiep Hiep Hoera! Mijn vader is jarig.

Mijn vader is jarig geweest op 29 juni en ik heb speciaal voor hem een stans besteld van een barbecue van Elizabeth Craft Design.

Ik ging aan de slag en maakte een slimline kaart ervan. Omdat ik altijd meerdere exemplaren maak van zo'n uitgebreide stans werkte ik gewoon lekker door aan meerdere kaarten, altijd handig om op voorraad te hebben toch? 




















Uiteindelijk, na alles gemaakt te hebben, ben ik van gedachten veranderd en is dit de kaart geworden die ik aan mijn vader heb gegeven:


 

Verder maakte ik ook nog:









Zo heb ik weer een leuke verzameling (mannen) kaarten die ik kan pakken als ik ze nodig heb. 

Gebruikte materialen:
  • Backyard Barbecue 1532 - Elizabeth Craft Design
  • Mason Jar - Elizabeth Craft Design
  • Studio Light  - Cutting Die Cardshape Essentials nr.14 SL-ES-CD14
  • Crealies -Wordzz stansen with shadow no. 01, hartelijk gefeliciteerd
  • Joy Crafts Grass Border - 6002/1178
  • Marianne Design -  MM1647 Art stamps Kampioen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om reacties te lezen op mijn berichten.
Als er vragen zijn dan hoor ik het ook graag.