donderdag 24 juni 2021

De nieuwe Elizabeth Craft Design Mason Jar stans

Goedemorgen allemaal, 

Welkom terug op mijn blog kan ik wel zeggen. Het is al weer een hele tijd geleden dat ik voor het laatst nieuwe creaties heb geplaatst maar ik wil mijn blog toch weer nieuw leven inblazen dus ik ga maar eens beginnen met wat achterstallige foto's te plaatsen. 

Ik heb deze week de nieuwe mal van Elizabeth Craft Design binnen gekregen. Echt een geweldige, veelzijdige mal waar ik nog vele voorbeelden van zal gaan maken. Zowel voor in mijn planner als gewoon als kaartje. Want als je de gaatjes voor de planner er af haalt heb je een geweldige kaart. Ik ben er dan ook gewoon helemaal verliefd op. 

Hier alvast 2 voorbeelden die ik ermee heb gemaakt. 


Gebruikte materialen zijn:
  • Elizabeth Craft Design - Mason Jar
  • Marianne Design - Collectables - COL1433 Eline‘s zeemeeuwen & friends
  • Marianne Design - Collectables - COL1497 Eline's Sea side
  • Marianne Design - Collectables - COL1496 Eline's Pelican
  • Marianne Design - CS1007 Stempel Beach sentiments





















Gebruikte materialen zijn:
  • Elizabeth Craft Design - Mason Jar
  • Elizabeth Craft Design - Florals 5
  • Craft O'Clock - Time to Reflection - 20.3 X 20.3 papierblok
  • Distress ink - Vintage Photo
En wat vinden jullie ervan? Zijn jullie ook meteen verliefd geworden op de nieuw mal van ECD?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om reacties te lezen op mijn berichten.
Als er vragen zijn dan hoor ik het ook graag.