zaterdag 9 april 2022

12 maanden kerst met Doe@ding Maart

Goedemorgen allemaal,

 
Het is inmiddels alweer maart geweest dus ik ben van start gegaan met de 3de opdracht van de jaar challenge van Doe@ding. 

De challenge is weer uitgelegd in een filmpje en deze vind je hier.

Dit zijn mijn twee exemplaren geworden:





























Dit model was er niet een die ik erg leuk vond helaas. Dat kwam omdat hij zo dik gevouwen is dat hij begon te scheuren op de naden. 
Helaas heb ik de kaartjes dan ook weggegooid na de foto. 

1 opmerking:

  1. Toch ziet hij er mooi uit. Maar haha zou ik ook gedaan hebben, en je hebt gelijk weer een blogbericht plus een opdracht af.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om reacties te lezen op mijn berichten.
Als er vragen zijn dan hoor ik het ook graag.